UA RU

Контекстна реклама

Налаштування і супровід кампаній в Google Ads

Інтернет-реклама

Для онлайн-продажів
01.

Помітне розміщення

Оголошення відображаються у найпомітнішому місці – зверху пошукової видачі. Це дозволяє привернути максимальну увагу зацікавлених користувачів, забезпечує більше кліків та кращий відсоток конверсій.

02.

Налаштування націлення

При налаштуванні рекламних кампаній також коригуються і цільові аудиторії: оголошення показуються тільки тим, хто вже активно цікавиться асортиментом рекламуємого інтернет-магазину.

03.

Гнучкість бюджету

Рекламні кампанії дозволяють задавати щоденний бюджет та контролювати кошти: такий гнучкий підхід дозволяє адаптувати витрати та масштабувати кампанії в міру досягнення бажаних результатів.

Як це працює

РРС реклама

Вибір ключових слів та фраз

Контекстна реклама починається з підбору ключових слів і фраз, які найкраще описують рекламовані товари. Використовуючи ці ключові слова, формуються оголошення, за якими реклама буде відображатися в пошукових системах.

Для того, щоб забезпечити максимальну ефективність майбутньої реклами, ключові слова підбираються за допомогою спеціалізованих інструментів та аналізу конкурентів.

Аукціон

Коли потенційний Клієнт вводить одну із ключових фраз у пошуковий запит, відбувається аукціон між рекламодавцями, які бажають показати свої оголошення. Цей аукціон враховує різні фактори, такі як ставка за клік, релевантність ключових слів і якість оголошення.

На основі результатів аукціону пошукова система визначає, які оголошення будуть показані та з яким пріоритетом.

Показ оголошень

Коли реклама виграє аукціон, вона відображається на сторінці результатів відповідно до запиту користувача. Кожен клік на оголошення має певну вартість (CPC – вартість кліка), яка встановлюється під час налаштування кампанії.

Після кліку користувач направляється на сторінку рекламуємого інтернет-магазину, де може ознайомитися з товарами та здійснити покупку.

Процес налаштування

Google Ads під ключ
Логотип Google Ads

Підготовчий етап

  • Аналіз товарних груп, аудиторій та конкурентів
  • Збір та опрацювання ключових слів
  • Визначення мінус-слів
  • Формування семантики оголошень
Логотип Google Ads

Кампанії та оголошення

  • Створення та налаштування рекламних кампаній
  • Встановлення цілей та конверсій
  • Задання часових рамок та аудиторій
  • Визначення бюджету для кампаній
Логотип Google Ads

Запуск реклами

  • Підключення аналітики для відстеження конверсій
  • Узгодження плану показу та ключових запитів
  • Тестування роботи рекламних оголошень
  • Старт рекламної кампанії
Логотип Google Ads

Супровід та оптимізація

  • Моніторинг та аналіз статистики рекламних кампаній
  • Внесення коригувань до бюджету та ставки
  • Масштабування успішних кампаній
  • Налаштування ремаркетингу
Обговорити проект
Круті проекти починаються з заповнення цієї форми

    Поширені запитання

    Контекстна реклама
    Скільки часу займає налаштування Google Ads?

    Час налаштування залежить від складності кампанії та кількості рекламних груп. Зазвичай процес займає від кількох днів до кілька тижнів, з наступними коригуваннями протягом місяця після запуску.

    Який бюджет потрібний після запуску?

    Бюджет для відображення реклами залежить від галузі, рівня конкуренції та цілей реклами. Зазвичай при запуску кампанії встановлюється оптимальна ставка за клік (яка може бути збільшена, залежно від отриманих результатів) і межа витрачання денного бюджету.

    Мінімальний ефективний денний бюджет для реклами починається із 150 – 300 гривень.

    Як дізнатися про результативність кампанії?

    Під час налаштування реклами реєструється обліковий запис Google Ads, який прив’язується до аналітики сайту. Оцінити результативність кампанії та перевірити ключові метрики (такі як клікабельність оголошень, вартість кліка, загальні витрати), а також перевірити ефективність оголошень можна в особистому обліковому записі Google Ads.

    Потрібна допомога? Не знайшли потрібну інформацію, чи відповідь на своє запитання? Зв'яжіться з нами: +38(093)253-50-50