Маркування штрих-кодом

  • Маркування штрих-кодом в Торгсофт
  • Як саме штрих-коди використовуються в програмі Торгсофт?
  • Як полегшити складний облік та почати використовувати штрих-коди?
Бажаєте дізнатися більше про наші послуги?
Залишіть свій номер і ми зв'яжемося з вами!

    Маркування штрих-кодом в Торгсофт

    Маркування товарів штрих-кодом – це надзвичайно важливий елемент в обліку товарів та послуг, що дозволяє точно відстежувати їх рух від постачальника до покупця. Штрих-код є унікальним ідентифікатором, який дозволяє автоматизувати процеси обліку та контролювати рух товарів в різних стадіях їх життєвого циклу.

    Програма Торгсофт дозволяє зручно і швидко внести дані про новий товар до системи, включаючи інформацію про штрих-код. Таким чином, всі дані про товари зберігаються в одній централізованій базі, яка дозволяє з легкістю здійснювати облік, аналіз та планування продажів. Завдяки цьому функціоналу, користувач може контролювати весь життєвий цикл товару – від його надходження до продажу.

    Як саме штрих-коди використовуються в програмі Торгсофт?

    Використання штрих-коду у програмі Торгсофт дозволяє автоматизувати процес сканування товару при реєстрації продажу. Це зменшує можливість помилок та прискорює обслуговування клієнтів.

    • Окремі штрих-коди формуються для продажів вагового товару. Такі штрих-коди містять у собі вагу товару, що дозволяє точно визначити його вартість при реалізації на касі.

    • Також, штрих-код може використовуватись в програмі Торгсофт як особистий штрих-код продавця. Це дозволяє сканувати бейдж продавця перед початком кожної зміни та прив’язувати всі продажі та повернення до конкретного продавця, що робить облік максимально прозорим.

    • Крім того, штрих-коди  використовуються для роботи з клієнтами та покупцями – кожному з клієнтів в базі Торгсофт призначається штрих-код. Це дозволяє вести детальний облік покупок та повернень, а також надає можливість використовувати дані для побудови ефективних маркетингових кампаній та пропонувати персоналізовані пропозиції клієнтам.

    • Штрих-код друкується на дисконтних картах покупців, а також на подарункових сертифікатах, що використовуються для маркетингу та збільшення лояльності клієнтів.

    • До всього цього штрих-коди використовуються в додатковій опції Торгсофт “Виробництво” для підприємців – виробників. Наявність штрих-коду на етапах в виробничих картах дозволяє наглядно контролювати процес виробництва.

    Як полегшити складний облік та почати використовувати штрих-коди?

    Автоматизуйте роботу Вашого бізнесу за допомогою інтеграції програми Торгсофт від команди спеціалістів Artbiz  – зв’яжіться з нами вже сьогодні та отримайте персоналізовану консультацію та відповіді на всі Ваші важливі запитання.